Tips voor en na de training!

Vraag jij je ook wel eens af wat je het beste voor en na een training kunt doen? Wanneer is het beste moment om te eten? Hoeveel water moet ik drinken? Antwoord op deze vragen krijg je hier!

Voor de training:

  • Eet anderhalf tot 2 uur voor de training een goede maaltijd;
  • Eet maximaal een half uur van tevoren iets kleins dat je energie geeft, zoals een banaan bijvoorbeeld;
  • Zorg dat je kleding klaar hebt liggen dat past bij het weer. Je wil het tenslotte niet te koud of te warm krijgen. Het is altijd handig om je te kleden in laagjes.
  • Drink genoeg water, minimaal een halve liter;
  • Zorg dat je er zin in hebt en gaan!

 

Na de training:

  • Je hebt tijdens de training flink wat verbrand, daarom is het na de training belangrijk om te zorgen dat je genoeg voedingsstoffen binnen krijgt. Neem bijvoorbeeld een schaaltje kwark met havermout en fruit.
  • Neem je rust! Je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen.
  • Drink weer genoeg water.
  • Voel je goed omdat je weer gegaan bent! πŸ™‚

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Adres
Loovebaan 25, Someren (NL)
Tel. nr.
+31(0)493-494075
Email
Style switcher RESET
%d bloggers liken dit: