Onze eerste try-out les!

Come, and try-out!

OYES! Wat een enthousiasme en wat een actie afgelopen zaterdag, 3 december, bij onze allereerste obstacle training. Het was een groot succes! Het was koud, het vroor, er lag behoorlijk wat nachtvorst, maar daar lieten onze bikkels zich niet door tegenhouden. Wij zijn trots!

11

Niet alleen trots op onze bikkels, maar ook op de obstakels die duidelijk obstaclerun-proof zijn. Afgelopen zaterdag werd duidelijk dat je helemaal geen getrainde obstaclerunner hoeft te zijn om deel te nemen aan onze training. Inzet, motivatie en ècht willen zijn de sleutelwoorden tot succes. Geen enkele sporter had zaterdag ervaring met obstakels, maar door tips, begeleiding en een gezonde dosis doorzettingsvermogen heeft iedereen uiteindelijk alle obstakels getrotseerd en overwonnen.

12

Wij beginnen onze training altijd met een warming-up. Deze bestaat voornamelijk uit verschillende rek- en strek oefeningen om de spieren los, warm en soepel te maken. Vervolgens worden de verschillende obstakels geïntroduceerd en wordt er op verschillende niveaus uitgelegd hoe jij je het beste voor kunt bereiden op de obstakels en hoe je er het beste overheen kunt. Wij vinden het erg belangrijk om iedere sporter voldoende uitdaging te bieden. Zo hebben wij tijdens de bouw rekening gehouden met drie verschillende niveaus (beginneling, gevorderde en PRO) zodat wij iedereen op eigen niveau kunnen begeleiden. Deze niveaus komen tijdens de training alle drie aan bod.

Sommige mensen vinden het ‘eng’ om over een hoog obstakel heen te komen, met name de Walls. Geloof ons, wij helpen jou over die angst heen! Veel zit namelijk in je hoofd en met de juiste techniek en nèt die ene tip kom jij over die wall heen. Niemand staat er alleen voor. Tijdens de trainingen helpt iedereen je. Wij zijn een team!

09

Wanneer er een aantal keer op verschillende niveaus geoefend is met de obstakels en wanneer je het beste uit jezelf hebt gehaald merk je dat je al flink wat stappen hebt genomen tijdens de eerste training. Na het krachtgedeelte eindigen wij vaak met een spel waarbij samenwerken voorop staat. Zo is de training niet alleen intensief, maar je leert ook nog op een leuke manier nieuwe mensen kennen. Op deze manier proberen wij kracht, uithoudingsvermogen, doorzettingsvermogen, plezier  en cardio te combineren.

10

Na het spel sluiten wij de les af met een cooling-down. Dit om de spieren te laten herstellen en om spierpijn de volgende morgen zo draaglijk mogelijk te houden. Want geloof ons, spierpijn zul je krijgen ;-). Na de les is er altijd ruimte om vragen te stellen over sport en voeding.

Net zo enthousiast als de sporters die afgelopen zaterdag mee hebben gedaan aan de try-out les? Pak je kans! Wij organiseren zaterdag 10 december om 09.00uur een tweede try-out les. Verleg je grenzen, word de beste versie van jezelf, streef je doelen na en doe gezellig mee!

Klik hier om je aan te melden voor aankomende zaterdag. (link naar Facebook evenement)
Geen Facebook? Geen probleem! Stuur even een mailtje naar [email protected] (link van maken) en geef je op! 🙂

Zaterdag 10 december
Loovebaan 25
5712 JV
Someren

Geen excuses, gas erop!
Wij zien jou zaterdag 😉

Robin en Bas

1 Comment

  • Eline Kusters
    7 december 2016 11:36

    Een super eerste obstacle run training gehad! Ik vind het heerlijk om buiten te sporten en nieuwe uitdagingen aan te gaan, wat bij deze training allebei aanwezig was. Op het begin had ik nooit verwacht sommige obstakels te kunnen overwinnen maar door samenwerking en de obstakel te herhalen zodat je de techniek onder controle krijgt lukt dit uiteindelijk allemaal.
    Bas en Robin zijn 2 zeer gemotiveerde trainers die weten waar ze over praten.
    Heel veel succes met jullie nieuwe bedrijf in de toekomst heren! Ik kom zeker nog een keer een training bij jullie volgen.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Adres
Loovebaan 25, Someren (NL)
Tel. nr.
+31(0)493-494075
Email
Style switcher RESET
%d bloggers liken dit: